رونق قنادی

هر آنچه که برای رونق قتادی باید بدانید!

عوامل موثر در رونق کسب و کار قنادی شما

شیرینی ها و نان های فانتزی برای اغلب مردم به عنوان خوراکی های محبوبی به شما می روند. این خوراکی های شیرین یادآور خاطره های خوب و معمولا خوشحال کننده ای نظیر جشن ها، مراسم نامزدی، تولد، سالگرد ها و … می باشند. علاوه بر این به دلیل اینکه برای مردم تداعی کننده خاطرات خوب و شیرین هستند، بسیار محبوب می باشند. همین عوامل کافیست تا این خوراکی های خوشمزه به منبعی برای درآمد شما تبدیل شوند. امروزه کارگاه های قنادی بسیاری وجود دارد و همینطور شیرینی فروشی ها در هر محله ای به وفور یافت می شوند. بنابراین اگر شما دارای چنین بیزنسی هستید و به دنبال راه هایی برای افزایش سود بیشتر و رونق در کسب و کار خود می گردید، خواندن این مقاله برای شما از واجبات است.

رونق قنادی

آشنایی با عوامل موثر در رونق کسب و کار قنادی

فرقی نمی کند اگر شما دارای یک قنادی هستید و یا در حال حاضر در فکر راه اندازی قنادی به سر می برید، دانستن اطلاعاتی که درادامه و در این مقاله برای شما گنجانده شده است به طور قطع برای شما بسیار مفید خواهد بود. شغل قنادی بسیار گسترده است به طوری که امروزه نمونه های خانگی آن نیز بسیار دیده می شود. بنابراین در این مارکت، که رقابت در آن به دلیل تعداد بالای رقبا آسان نیست و دشوار می باشد، بسیار مهم است که با رعایت نکات ودستور العمل هایی بتوانید از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و در میان آنها بدرخشید. از این جهت ما در ادامه به عواملی اشاره می کنیم که دانستن آن برای شما بسیار مفید است. چرا که حتی اگر با جان و دل کار کنید و یا علاقه زیادی نسبت به شغل خود داشته باشید، در صورت عدم درآمد زایی و نبود مشتری و همچنین دیده نشدن استعداد و تلاش ما، تمامی علاقه شما به مرور رو به یغما خواهد رفت و جایش را به دلسردی خواهد داد. از این رو بهتر است اگر تا کنون قنادی خود را راه اندازی نکرده اید از این نکات اطلاع یافته و سپس با آگاهی کامل نسبت به آن اقدام کنید.

الویت قرار دادن مشتری ها

قبل از ارائه هرگونه خدمتی فرقی نمی کند، آموزشی باشد و یا در زمینه تولید محصول باشد، باید این نکته را ملکه ذهن خود کنید که حرف اول و یا آخر مشتری می زند.این موضوع برای کسب و کار شما نیز صدق می کند، تفاوتی ندارد که شما صاحب قنادی هستید و یا می خواهید در زمینه راه اندازی خط تولید نان فانتزی فعالیت کنید، رعایت این نکته ضرروی است.! بنابراین باید نکاتی که در رابطه با مشتری مداری می باشد را رعایت کنید. این نکات از ساده ترین آنها که طرز معاشرت و نحوه احترام گذاشتن به مشتری است شروع شده و تا ارائه و مشاوره دادن به او ادامه می یابد. تصور کنید شما خواهان محصول و یا خدمتی هستید که متصدی آن فردی بد اخلاق است که حتی نمی داند چگونه باید صحبت کند و یا هیچ ارزشی برای شما و یا وقت تان قائل نیست و از زمان مراجعه به شما به او، مدام در حال چک کردن تلفن همراهش است و یا بی حوصله به حرف های شا پاسخ های کوتاهی می دهد. در چنین وضعیتی حتی اگر آن متصدی بهترین خدمات و یا محصول را در حیطه خودش ارائه دهد، شما اصلا مایل نخواهید بود که از او خرید کنید و یا حتی صحبتی داشته باشید. این مثال که ممکن است د زندگی روزمره برای خودتان نیز پیش آمده باشد، تنها مثال کوچکی است که نشان می دهد برخورد شما با مشتری تا چه مهم و تاثیر گذار است بنابراین تا جایی که میتوانید ارتباطات خود را بهبود بخشیده و بر روی فن بیان خود و مهم تر از آن لبخند زدن تمرین داشته باشید تا اثرات شگفت انگیز آن را با چشم های خودتان مشاهده کنید.

داشتن خلاقیت و نوآوری

اگر می خواهید از سایر رقبایتان متمایز باشید، خلاقیت و نوآوری داشته باشید و ایده های نابی که به ذهن تان می رسد را به عرصه عمل در آورده و از آن به نحو موثری استفاده کنید. جسور باشید و ایده هایی که تاکنون آن هارا پیاده نکرده اید را به اجرا در بیاورید، مهم نیست در ابتدا اگر خوب از آب در نمی آیند و یا حتی ایده ای در سر ندارید،همین که در فرایند کار قرار بگیرید، ایده ها خودشان را نشان خواهند  داد.

استفاده از تجهیزات حرفه ای و مرغوب

 یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت کار شما می افزاید و سبب بهبود رونق کسب و کار شما می شود، استفاده از تجهیزات مرغوب و درجه یکی است که کارگاه قنادی شما نیاز دارد، بنابراین شما باید در وهله اول راه اندازی قنادی به فکر آن بوده و اگر تاکنون با همان وسایل قدیمی کار می کنید، همین حالا اقدام کنید و از طریق همین سایت تجهیزات مورد نیاز خود اعم از فر قنادی و یا هر ابزار دیگری که فکر می کنید نیاز است را تهیه کنید.

رونق قنادی

توجه به برندینگ و داشتن لوگو اختصاصی

آیا به دنبال این هستید که خاص و منحصر به فرد باشید؟ خب این گوی و این میدان شروع کنید و برند شخصی خودتان را راه اندازی کرده و با توجه به نکات قبل عمل کنید تا بتوانید متمایز تر و منحصر به فرد از همیشه بدرخشید و در حرفه خود حرفی برای گفتن داشته باشید، برای این کار از ساده ترین کارها نظیر طراحی لوگو، طراحی وبسایت، و … شروع کنید و محصولات خود و یا فراورده های خود را به گونه ای متفاوت تر از بقیه عرضه کنید و برای برند خود امضای شخصی داشته باشید.

حضور و فعالیت در سوشیال مدیا

اهیمت فضای مجازی را دست کم نگیرید! همانطور که می دانید امروزه دنیای تکنولوژی به قدری وسیع است که می تواند به طور کامل هر کسب و کار و هر موضوعی را پوشش دهد. چرا شما از این اقیانوس بی کران بی بهره بمانید؟ با فعالیت و ایجاد حساب های کاربری در این فضا و داشتن پرسنال استایل در نحوه مدیریت آن، می توانید رشد چشمگیر خود را مشاهده کنید. از ساختن یک پیج ساده در اینستگرام شروع کنید و از نمونه کارهای خود عکس های باکیفیت و البته ویدیو های زیبا و خلاقانه با ادیت های حرفه ای، تهیه کنید و آن را به اشتراک بگذارید، این کار علاوه بر اینکه به دیده شدن شما کمک می کند به رونق کسب و کارتان نیز یاری می رساند.

انتخاب بهترین دکوراسیون و چیدمان برای قنادی

برای اینکه بهترین نتیجه را در رونق قنادی خود داشته باشید به دکوراسیون داخلی و فضای فروشگاه، مغازه، و یا کارگاه قنادی خود توجه کنید و آن را کاملا مطابق با هدف و سلیقه کاری خود دیزاین کنید. فراموش نکنید با این کار در ایجاد حس خوب و انتقال آن به مشتری هایتان بسیار  موثر خواهد بود و در جذب آنها نیز تاثیر گذار است و علاوه بر آن به حرفه ای تر شدن برند شما کمک می کند.

فاکتور های موثر در داشتن کسب و کار موفق در قنادی

عوامل زیادی هستند که به شکوفایی و رونق قنادی شما کمک می کنند که تا به اینجا به مهم ترین های آن پرداختیم، رعایت این اصول و نکات را جدی بگیرید زیرا با این کار شما میتوانید بر روی کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده و آن را به خوبی پرورش دهید. چنانچه در این زمینه نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با تیم خوب فریمان و از طریق راه های ارتباطی که در این سایت درج شده است، تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *