انتخاب بهترین تجهیزات نانوایی و قنادی

مقدمه

گروه صنعتی فریمان با تولید انواع فرهای قنادی و شیرینی پزی برای تامین بازارهای داخلی و خارجی و عدم نیاز به محصولات تولید شده در بخش صنایع دیگر کشورها تلاش می کند. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین ها را برای آن ها در نظر می گیرد. طراحی و تولید فرهای قنادی و شیرینی پزی با بهترین کیفیت و با تجهیزاتی مدرن برای سهولت مشتریان آماده ی عرضه به بازار می شود. قیمت قالب نان تست گالوانیزه و دیگر محصولات را در سایت مجموعه ی فریمان مشاهده کنید.

پیدا کردن بهترین تجهیزات که کارایی بالایی داشته باشد یکی از دغدغه های افراد در هنگام راه اندازی کارگاه قنادی به حساب می آید. برای انتخاب بهترین تجهیزات نانوایی و قنادی باید به این نکته توجه کنید که خرید خود را باید بر اساس حجم و نوع محصول تولیدی مشخص کنید. این دقت برا زمان هایی که نیاز به توسعه ی کسب و کار دارید و یا قصد دارید وسایل قدیمی را نو کنید نیز صادق است.

قسمت های مختلف تجهیزات نانوایی و قنادی

برای پخت انواع نان و شیرینی مهم ترین کار آماده کردن خمیر نانوایی است. در صورتی که با استفاده از تجهیزات مناسب خمیر به درستی مخلوط شود محصول مناسبی به دست می آید. کیفیت تولید در قنادی ها تا حد زیادی به خمیر بستگی دارد. طرز تهیه ی خمیر با سبک قدیم علاوه بر انرژی وقت زیادی را نیز می گیرد. آماده سازی خمیر با تجهیزات مدرن باعث می شود علاوه بر زمان کمتر نیاز به نیروی انسانی محدودتری نیز باشد. یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده میکسر شیرینی است. این میکسرها ظرفیتی از 5 تا 50 لیتری دارد. میکسرهای 30 لیتری نسبت به نوع رومیزی آن بسیار مفیدتر است و کارایی بیشتری دارد. این میکسرها مواد اولیه ی خمیر را مخلوط می کنند.

از دیگر وسایل مورد استفاده در نانوایی ها و شیرینی پزی ها دستگاهی است که به وسیله ی آن خمیر تقسیم می شود. کارکرد این دستگاه به گونه ای است که زمانی که خمیر به وسیله ی خمیر گیر آماده شد وارد دستگاه چانه گیر می شود، به چانه هایی یک اندازه تقسیم می شوند. برای تهیه ی این دستگاه بهتر است ظرفیت کارگاه را در نظر بگیرید. در زمانی که خمیر را عمل می آوریم با افزایش حجم نان می توان محصول نهایی را تولید کرد. برای انجام این فرایند نیاز به دستگاهی است که پروفر نام دارد. رطوبت و گرما در این دستگاه بسته به تنظیم درجه در آن دارد. پروفرها طرفیت و ابعاد متفاوتی دارند. ان دستگاه درب های شیشه ای و استیل دارد و در سایزهای ایستاده و زیر کانتری تهیه می شود. عمل آوردن خمیر نان و گرم نگه داشتن نان پخته شده از جمله کارهایی است که این دستگاه انجام می دهد.

عمل آورنده ی خمیر

برای کم کردن سرعت عمل آمدن خمیر می توانید آن را در یخچال بگذارید. بعضی از خمیرها برای عمل آمدن به سرعت بالاتری نیاز دارند. تاخیر انداز یا ریتاردر برای عقب انداختن زمان عمل آمدن خمیر بسیار مناسب است. می توان با قرار دادن خمیر در دورن دستگاه برای روز بعد برنامه ریزی کرد تا بتوان خمیر را آماده ی پخت کرد. اتاقک تخمیر از محصولات موجود در تولیدی فریمان میباشد. برای خرید تماس بگیرید.

دستگاه پخت برای هر نانوایی و شیرینی پزی بسیار ضروری است. دستگاه هایی مانند مینی فر قنادی گردان که با آن ها هر اندازه شیرین و نان را که مورد استفاده باشد طبخ می کنند. انتخاب انواع فرها بستگی به نوع محصولی دارد که قرار است پخته شود.

انواع فر برای نانوایی و قنادی

فرهای مختلفی در گروه صنعتی فریمان ساخته شده و روانه ی بازار می شود. سینی در این نوع فرها در طبقه های مختلف قرار نمی گیرند و فقط سینی را به صورت مستقیم می توان در فر قرار داد. سینی ها اول وارد پروفر می شوند و با ورود و خروج آن ها بازدهی بالاتر می رود.

فرهای گردان از نظر ظاهری شباهت زیادی با فرهای ثابت دارند. این سینی ها فرهای بزرگتری را در خود جای می دهند. در پایین فر نیز صفحات گردانی وجود دارد. خروجی این فرها بسیار زیاد است و برای پخت محصولات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *