تفاوت فر قنادی صنعتی با فر خانگی

تفاوت فر قنادی صنعتی با فر خانگی

تفاوت فر قنادی صنعتی با فر شیرینی پزی خانگی

گروه صنعتی فریمان تولید کننده ی انواع فر های صنعتی مورد استفاده در شیرنی پزی ها و کارگاه های تولید نان های فانتزی است. این مجموعه با در نظر گرفتن رضایت مشتریان بهترین و با کیفیت ترین فرها را با مدل ها و کارایی های مختلفی عرضه می کند. فر های مخصوص پخت نان و شیرنی مانند فر گردان قنادی با توجه به نیاز مشتریان توسط مجموعه ی فریمان روانه ی بازار شده است. برای آشنایی با محصولات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای پخت انواع محصولات در کارگاه های شیرینی پزی و نان فانتزی با توجه به حجم پخت روزانه نیاز به فر های متفاوتی است که بتوان برای پخت سریع تر و با کیفیت از آن ها استفاده کرد. به این منظور فر های متفاوتی طراحی و ساخته می شود که با توجه به نوع مصرف به فروش می رسد. انواع مختلف فر های صنعتی و خانگی برای مصارف مختلفی عرضه می شوند که ما در این مقاله به بررسی تفاوت فر قنادی صنعتی با فر خانگی می پردازیم.

فر های صنعتی

فر های صنعتی گزینه ی مناسبی برای کارگاه های بزرگ قنادی به حساب می آیند. این فر ها به صورت گردان و طبقه ای ساخته می شوند و با توجه به نوع محصولی که به وسیله ی آن ها پخته می شود، زمان پخت و همچنین حجم محصول مورد استفاده قرار می گیرند. فر های تونلی و دوار را اغلب برای پخت انواع نان مورد استفاده قرار می دهند و فرهای پخت شیرنی گردان و ثابت هستند. برای خرید انواع فر های شیرنی پزی و قنادی می توانید با متخصصان مجموعه ی فریمان مشورت کنید. آن ها با توجه به نیاز مشتریان خود بهترین محصول را به فروشندگان معرفی می کنند.

انواع فر های قنادی صنعتی

از پرکاربردترین فر های قنادی می توان به مدل های فرهای گردان و ثابت اشاره کرد که در طبقات مختلف و بر اساس حجم محصول تولیدی به فروش می رسد.

فر های گردان از جمله فر های صنعتی است که مورد استقبال کارگاه های پخت شیرنی و نان قرار گرفته است. به دلیل چرخش طبقات این دستگاه در هنگام پخت به آن فر گردان می گویند. آن چرخش نه تنها باعث پختن سریع تر می شود بلکه محصول را نیز مغز پخت می کند. به دلیل خشک نشدن و عدم سوختگی بیشترین استفاده در کارگاه ها از دستگاه های گردان است. این فر ها حرارت را به صورت غیر مستقیم ساطع می کنند و دلیل کیفیت بالای محصولاتی که در آن پخته می شود نیز برای همین خاطر است. برای پخت کیک یا کلوچه نیز دو نوع فر گردان مخصوص طراحی و ساخته شده است.

فر های طبقه ای از دیگر مدل های فر قنادی است. فر های طبقه ای را به عنوان فر قنادی می شناسند. این نوع از فر ها در پخت انواع مختلفی از شیرینی ها کاربرد دارد. در این فر ها برای پخت از حرارت غیر مستقیم استفاده می شود. برای هر طبقه از این فرها پخت یک نوع از کیک یا کلوچه پیشنهاد می شود زیرا هر کدام از محصولات نیاز به مقدار مشخصی از حرارت دارد.

انواع فر های طبقه ای

برای پخت محصولات حجیم و نیمه حجیم و نان های فانتزی نیاز به انواع مختلفی از فر ها وجود دارد.

فر های چهار طبقه را با توجه به قرار گرفتن تعداد مشخص سینی در درون آن با قیمت های مختلفی عرضه می کنند. این فر ها از 8 تا 24 دیس دارند. 60 الی 90 سانتی متر اندازه ی این نوع از سینی ها است و برای پخت حجم زیادی از محصولات حداکثر تا 8 ساعت زمان لازم است.

فر های دو طبقه بر اساس فاصله ای که با شعله ها دارد برای پخت محصولات استفاده می شود. این فر ها با استفاده از جرقه روشن شده و فن های موجود در آن ها به گردش هوا کمک می کند. شیشه هایی که برای این نوع فرها در نظر گرفته می شود مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و هر کدام از طبقات برای گذاشتن و برداشتن سینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. سوخت مورد نیاز این محصول با استفاده از گاز شهری و گازوئیل تامین می شود.

فر شیرینی پزی خانگی

برای پخت کیک و شیرنی در خانه نیاز به استفاده از محصولی است که بتوان آن را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت آماده کرد. به این مدل از فرها، فرهای کیک پزی و کلوچه پزی نیز می گویند. این محصول با توجه به نیاز مصرف کننده قابلیت تنظیم دما و زمان را برای پخت انواع شیرینی و کلوچه دارد. پخت کیکی و شیرنی در این دستگاه باعث حفظ تازگی آن می شود. تنظیمات دقیق برای پخت هر کدام از انواع کیک ها باعث خمیر و سوخته نشدن آن ها خواهد شد.

تفاوت فر قنادی صنعتی با فر خانگی

مشخصات فر های شیرینی پزی خانگی

فر های شیرینی پزی خانگی تعداد دیس و سینی های مختلفی دارد. بر اساس نیاز مصرف کننده طبقات این فرها مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید در نظر داشت محصولاتی که برای مصارف خانگی تهیه می شوند ظرفیت زیادی برای پخت ندارند. فن های کوچکی که در این دستگاه تعبیه شده است باعث گردش یکنواخت هوای گرم به داخل فر می شود و پخت به صورت یکدست انجام می شود. عایق های مناسبی که برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است از هدر رفت گرما و انرژی زیاد برای کارکرد آن جلوگیری می کند. دو مدل پایه دار و چرخ دار در زمان تولید این محصول در نظر گرفته می شود برای جا به جایی مدل های چرخ دار مناسب تر هستند. بدنه ی این دستگاه از استیل ضد زنگ و قسمت بیرونی از ورق گالوانیزه تهیه می شود. شستشوی این دستگاه به دلیل ضد زنگ بودن آن به آسانی صورت می گیرد.

نتیجه گیری

برای تهیه محصولاتی مانند اتاقک تخمیر می توانید به بهترین تولید کننده ی فر های صنعتی مراجعه کنید. فر های مختلف صنعتی و خانگی برای پخت انواع کیک و شیرینی تولید می شود. با توجه به نیاز مصرف کنندگان این فر ها تهیه شده و روانه ی بازار می شود. برای خرید بهترین محصول مناسب با کارکرد آن ها در گام اول نیاز خود و حجم محصولی که برای پخت آماده می شود را در نظر بگیرید در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *