فریمان کل تجارت شما را در نظر میگیرد!!

دیگر با دیدن یک عکس هم میتوان به این مهم دست پیداکرد که برای داشتن یک پختی خوب و مناسب نیازمند یک فر قنادی گردان برای شیرینی ویا فر بخاردار،برای تولید نان های حجیم و نیم حجیم ؛مناسب هستیم.

این چیزیست که گروه صنعتی فریمان  برای بیش از ربع قرن با استفاده از فناوری پخت در این صنعت،جامه ی عمل پوشانیده است. اما ما میدانیم حتی با داشتن بهترین دستگاه های پخت اعم از انواع فر های قنادی و فانتزی گردان؛تضمینی برای موفقیت 100%در این عرصه نمیتوان به کسی داد؛به همین دلیل گروه صنعتی فریمان یک رویکرد بسیار گسترده تری ارائه میدهد و شما را در این عرصه راهنمایی میکند تا با صرف کمترین هزینه مالی و زمانی ،به بیشترین حالت بهره برداری برسید

این دیدگاه و این رویکرد گروه صنعتی فریمان را قادر میسازد تا در حال حاضر و در آینده از مفاهیم پیشرفت همگانی در مشاغل الگو بگیرد و آنها را باطیفی کامل از محصولات و فناوری های گروه صنعتی فریمان اعم از انواع فر های قنادی،فر های کیک پزی و کلوچه پزی و انواع فر های مناسب برای پخت نان های حجیم و نیم حجیم،انواع میکسر ها،انواع دستگاه های تزریق(دیپازیتور)،انواع مولدینگ های بیسکویت وشیرینی و ….در مراکز تولیدی کوچک وبزرگ در صنعت نان وشیرینی پیاده سازی کند.

فریمان کل تجارت شما را در نظر میگیرد!!
تولید محصولات با کارایی بالا با کارگیری دانش ،تلفیق تجربه و علم اکادمیک و مشاوره در زمینه احداث کارگاه های قنادی و مراکز تولیدی بزرگ و کوچک کیک و کلوچه ،گرفته تا آموزش های کاربردی و سریع در مهارت های بازاریابی و توزیع محصولات تولید شده،تنها قسمت کوچکی از فعالیت های گروه صنعتی فریمان بوده که از سال 1369 در دنیای پخت انجام داده است.
ما صلاحیت ها و خط مشی هایی ایجاد کردیم که همگی روی هدف اصلی گروه صنعتی فریمان، یعنی آسان کردن فرایند پخت و تولید شیرینیجات برای مشتریان متمرکز شوند؛این به این معنی بوده که نه تنها یک فر گردان قنادی و یا سیستم پخت ،بلکه با تجربه ی دیرینه و روحیه نواورانه که داریم میتوانیم راه حل  های کامل پخت را به شما دهیم که با بالاترین استاندارد های کیفی ،رشد سریع شما را در صنعت نان و شیرینی تضمین میکند.
اقتصادی:
گروه صنعتی فریمان با توجه به تولیدات خود یعنی  انواع فر های قنادی و فانتزی گردان حرارت غیر مستقیم و به طور کلی به عنوان یک چرخ کوچک در گردنده ی اقتصادی  که در صنعت پخت فعال است،متعهد میگردد که در پایداری و صرفه جویی در مصرف انرژی سهیم باشد.
این نه تنها به حفاظت از محیط زیست کمک میکند بلکه از مزایای فر گردان کم مصرف در کارگاه های کوچک و بزرگ خود  بهرع مند خواهید شد.
راه حل ها و توانایی های ما  به ما کمک میکند تا از کاهش قابل توجه هزینه های انرژی  در نان خانه های کرچک و بزرگ خود ، اطمینان حاصل کنیم  که این قضیه نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های یک تولید کننده محسوب میشود ؛بلکه کاهش هزینه های مصرف کنندگان را نیز در پی دارد.

ما جهان را سبز تر  میکنیم!!!
آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چه کاری را برای کمک به حفظ محیط زیست خود  انجام داده ایم؟!
چقدردی اکسید کربن تولید کرده و چقدر برق ذخیره کرده ایم؟!
و یا چقدر توانسته ایم در جایگزین سازی سوخت های تجدید پذیر با سوخت های فسیلی  موفق عمل کنیم؟!
محصولات گروه صنعتی فریمان بیش از 5 سال  است که برای راندمان انرژی بیشتر تنظیم شده است و این موفقیت عظیمی در این عرصه به حساب می آید.
ما به شما بهترین راهکار برای بهینه سازی انرژی درکارگاه تولید شیرینی و نان خانه های خود توصیه میکنیم و به شما کمک میکنیم با تلاش بسیار اندکی، در مصرف انرژيی زیادی؛صرفه جویی کنید

از جمله اقداماتی که گروه صنعتی فریمان بر روی تمامیه فر های قنادی و فانتزی خود انجام داده،میتوان به طراحی کانال های هوای گرم مهندسی شده ای اشاره کرد که با شدت باد خروجی یکسان،مصرف برق را حدود یک کیلووات در ساعت در هرکدام از فر های قنادی و فانتزی کاهش میدهد.
از دیگر اقدامات فریمان،تولید فر  های قنادی و فانتزی برای شیرینی جات و نان های حجیم و نیم حجیم با منبع حرارتی  برقی بوده که توجیه کاملا اقتصادی داشته و  برای کشور عزیزمان ایران که هزینه های برق نسبت به انواع سوخت های فسیلی مثل گاز و گازوئیل گرانتر است ،نیز توجیه خرید دارد؛همچنین ما توانسته ایم فر های قنادی و فانتزی تولید کنیم که دارنده ی دو نوع منبع حرارتی،یعنی گاز یا گازوئیل و برق بوده که این نیز گامی جسورانه در این صنعت به حساب می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *