مقایسه فر قنادی و فر نان فانتزی

مقایسه فر قنادی و فر نان فانتزی

نانواها و شیرینی ‌پزها با ارائه کیک‌، شیرینی و نان های خود به مصرف ‌کنندگان شهرت خود را به نمایش می گذارند که این امر مستلزم استفاده از تجهیزات پخت با کیفیت است. در واقع کیفیت کیک و نان ها به زمان پخت و فر استفاده شده توسط تکنسین بستگی دارد. از این رو انتخاب مدل و نوع فر مناسب برای نا امید نشدن مصرف کنندگان اهمیت دارد.

انواع فر برای نانوایی و شیرینی پزی

فرها تجهیزات یا ابزار ضروری کار در هر شیرینی پزی یا نانوایی هستند، زیرا فرآیندهای تولید نان و سایر آماده سازی ها در آنها انجام می شود تا به نقطه پخت خود برسند. آنها نیز به نوبه خود به افزایش و تشدید طعم، ظاهر، استحکام و کیفیت این محصولات کمک می کنند.

به همین دلیل در بازار انواع فر قنادی و فر پخت نان فانتزی وجود دارد که با توجه به نتیجه مورد انتظار و کاری که باید انجام شود انتخاب می شوند. در زیر آنها را ارائه می دهیم تا بتوانید مشخص کنید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است.

انواع فرهای صنعتی

این فرها، بر خلاف اجاق های خانگی، دارای ویژگی های خاصی هستند که به افزایش قدرت و ظرفیت پخت حجم زیادی از محصولات کمک می کند و در نتیجه امکان بهینه سازی زمان، آماده سازی و تحویل را فراهم می کند.

همه چیز در مورد پخت در فر در صنعت نانوایی

استفاده از فر حرفه ای با پخت ایده آل آماده سازی را تضمین می کند. این امر مستلزم آگاهی در مورد انتخاب فر و استفاده از آن در نانوایی  و همچنین نگهداری آن است. این مدل فر بسیار شبیه به نمونه فرهای قنادی هستند، اما به لطف مکانیزمی که در آن بخار بیشتری پخش می شود، به پخت مقادیر زیادی نان کمک می کنند. آاین فرها تمایل دارند حرارت را برای مدت طولانی تری حفظ کنند تا محصول بدون توجه به موقعیتی که در آن قرار دارد در فر به طور متعادل پخته شود.

فر پخت نان فانتزی

استفاده از فر شیرینی پزی

 برای به دست آوردن یک فر شیرینی پزی با کیفیت، نباید به قیمت تکیه کنید، زیرا هدف یک قنادی حرفه ای بیان دانش خود با یک وسیله آشپزخانه است که کار را آسان می کند. به عنوان مثال، دانستن نحوه استفاده از فر قنادی طبق دستورالعمل نصب بسیار مهم است. بیایید یک اجاق حرارتی گردان را مثال بزنیم که از گاز و برق استفاده می کند. با رعایت دستورالعمل استفاده و پخت، کیک های نرم و خوش پختی به دست می آید. از اتاقک تخمیر برای عمل آوردن خمیر برای پخت انواع نان و شیرینی استفاده می شود. این وسیله کاربردی برای پخت و پز دستور پخت شیرینی خشک واقعا کاربردی است.

مزایای فر شیرینی پزی

استفاده از قنادی در مقایسه با فر نان فانتزی مزایای زیادی دارد، حتی اگر قیمت آن بسیار بالا باشد. واقعیت این است که یک اجاق قنادی می تواند انواع کیک و شیرینی را به طور یکنواخت بپزد. در ضمن کیک هایی که از محفظه پخت بیرون می آیند نرم هستند و خشک نمی شوند. برای مثال، اگر دستور پخت کیک را انتخاب می کنید، استفاده از اجاق گاز همرفت طبیعی به پخت بهتر کیک و شیرینی شما کمک می کند.

تعمیر و نگهداری فرهای صنعتی

برای راحتی بیشتر، یک شیرینی‌ پز حرفه ‌ای باید فر شیرینی ‌پزی را انتخاب کند که مجهز به سیستم خود تمیز شونده است، چه به روش پیرولیز یا کاتالیزور. این کار زمان آماده سازی در آشپزخانه را بهینه می کند و از تمیز کردن دستی فر جلوگیری می کند.

سیستم های خود تمیز شونده کاتالیزوری و پیرولیز مجهز به اجاق های برقی پیشرفته هستند. استفاده از آن بسیار ساده است، فقط باید دیواره های لعابی متخلخل فر را تمیز کنید و جذب چربی های باقی مانده های دیگر به صورت خودکار انجام می شود.

معیارهایی که در انتخاب فر شیرینی پزی باید رعایت کرد

یک شیرینی پز و نانوای حرفه ای فرهای مد نظر خود را برای استفاده طولانی مدت خریداری می کنند، و برای استفاده کوتاه مدت روی یک وسیله به این مهمی سرمایه گذاری نمی کند. بنابراین، انتخاب یک فر بر اساس دستور العمل هایی که قرار است تهیه شود بسیار مهم است. توصیه می شود از فرهای چند منظوره استفاده کنید.

انتخاب یک فر کاربردی و ارگونومیک

یک شیرینی پز حرفه ای اغلب از فر شیرینی پزی استفاده می کند تا کار خود را کامل کند. بنابراین، او بیشتر وقت خود را در آشپزخانه صرف تهیه دستور پخت شیرینی می کند. بنابراین برای بهینه سازی کار خود باید تجهیزات آشپزخانه متناسب برای سرعت بخشیدن به کار خود داشته باشد و برای داشتن کیک یا کلوچه با کیفیت باید فری بخرد که کارش را راحت کند. بسته به منبع انرژی مورد استفاده در آشپزخانه و سرعت تولید مورد نیاز متخصص، در صورتی که اکثر تجهیزات با این سوخت کار می کنند، باید فر گازی و همچنین اجاق برقی انتخاب شود. برای سهولت استفاده و پخت و پز کنترل شده، باید مدل های اجاق ترکیبی را با توجه به تطبیق پذیری آنها انتخاب شود. همچنین باید یکی انتخاب شود که نگهداری از آن راحت ‌تر است یا آن که مجهز به سیستم خود تمیز شونده باشد. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. هنگام خرید فر خود، از کارکنان فروش بپرسید که آیا فر مجهز به سیستم تعمیر و نگهداری اتوماتیک است یا خیر.

انتخاب یک فر کارآمد

برای داشتن یک شیرینی باکیفیت که انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کند، یک قناد باید تجهیزات کارگاه خود را بهتر انتخاب کند. برای این کار باید فری با کارایی بالا انتخاب کنید، زیرا مثلاً هنگام پخت خمیر برای کیک یا کلوچه، دما نقش مهمی دارد. حرارت پایدار اجازه پخت یکنواخت را می دهد و بهترین طعم را در کیک ها نشان می دهد. با این حال، زمان پخت باید معقول باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات انواع فرهای گردان قنادی ، فر فانتزی و … از شما خواهشمندیم که با ما تماس حاصل فرمائید و همچنین برای مرور مقالات ما در مورد انتخاب بهترین تجهیزات نانوایی و قنادی ، آشنایی با انواع فر شیرینی پزی و … مجموعه فریمان همراه ما باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *